Politique de remboursement
<!--
td {border: 1px solid #cccccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}
-->
Retourzendingen
Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden toegekend (indien van toepassing)
- Boek met duidelijke gebruikssporen
- CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaatje dat is geopend
- Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geplaatst.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via webshop@luggage4u.be.
Sale items (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen sale items niet worden terugbetaald.
Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het moet ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op webshop@luggage4u.be en stuur uw artikel naar: Brington Europe NV, • Nijverheidsstraat 70, 2160 Wommelgem, België.
Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u verzonden.
Als het artikel niet als cadeau is gemarkeerd bij aankoop, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de geschenkgever en zal hij meer te weten komen over uw retourzending.
Verzending
Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar: Brington Europe NV, • Nijverheidsstraat 70, 2160 Wommelgem, België
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling..
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u een object van meer dan $ 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden toegekend (indien van toepassing)
- Boek met duidelijke gebruikssporen
- CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaatje dat is geopend
- Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geplaatst.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via webshop@luggage4u.be.
Sale items (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen sale items niet worden terugbetaald.
Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het moet ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op webshop@luggage4u.be en stuur uw artikel naar: Brington Europe NV, • Nijverheidsstraat 70, 2160 Wommelgem, België.
Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u verzonden.
Als het artikel niet als cadeau is gemarkeerd bij aankoop, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de geschenkgever en zal hij meer te weten komen over uw retourzending.
Verzending
Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar: Brington Europe NV, • Nijverheidsstraat 70, 2160 Wommelgem, België
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling..
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u een object van meer dan $ 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.