Veelgestelde vragen
Verzenden
Waar verstuur je?
Wij verzenden naar België, Frankrijk, Nederland, ...
Verzenden jullie internationaal?
Wij verzenden in nabijgelegen landen, maar voor andere landen kunt u de webshops van onze zusterbedrijven raadplegen.
Hoeveel kost de verzending?
Verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van het product dat u koopt. Verzendkosten
Hoe lang zou het duren voordat ik mijn bestelling ontvang?
We verzekeren je dat je artikelen binnen 1-2 werkdagen na het uitchecken worden verzonden, de tijd voordat ze bij je voor de deur aankomen misschien 2-4 dagen.
Bieden jullie gratis verzending aan?
Ja, we bieden gratis verzending bij een minimale bestelomzet.
Retourneren
Mag ik een product retour sturen?
Conform de wetgeving kan dit binnen de 14 dagen kalenderdagen volgende op de levering. Zie punt 3 hieronder voor meer informatie.
Is een product retour sturen gratis?
Neen, aangezien de koerierdienst en de mensen die voor hen werken dat uiteraard niet gratis doen, kunnen wij geen gratis retouren aanbieden. U mag zelf beroep doen op een koerierdienst om het pakket terug naar ons te sturen.
Ik ben niet tevreden over het product dat ik heb ontvangen, kan ik dit terugsturen?
Jazeker, conform de wet ter bescherming van de consument, kan u uw bestelling retour sturen met inachtneming van het volgende:
De consument heeft het recht aan de leverancier schriftelijk (e-mail/fax/brief) mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het sluiten van de dienstenovereenkomst.
Deze termijn moet de klant toelaten het aangekochte product te beoordelen zoals in een etalage. De klant dient binnen dezelfde 14 kalenderdagen de producten terug te sturen in de originele verpakking, samen met alle accessoires en de originele aankoopbon. De consument ontvangt dan het geld terug via bankoverschrijving. Daarbij draagt de consument zelf de kosten van de retourzending en is verantwoordelijk voor eventuele transportschade.
Hoe stuur ik een product retour?
Stap 1:
Stuur ons een e-mail om uw retour aan te melden op webshop@luggage4u.be en maak vermelding van uw ordernummer, het product dat u retour wil sturen en het aantal.
Stap 2:
Pak het product goed in en gebruik hiervoor een stevige, onbeschadigde doos. Zorg ervoor dat alle zijden goed zijn opgevuld, zodat het product niet kan verschuiven tijdens het transport.
Stap 3:
Lever het pakket in bij de koerier die u had gekozen of verkiest en betaal de retourzending.
Stap 4:
Uw pakket komt toe bij onze diensten. Uw retour zal worden nagekeken op eventuele retour of andere schade en op volledigheid.
Stap 5:
Wanneer de retour door ons in goede staat wordt bevonden, zullen we overgaan tot terugstorten van het bedrag.
Producten/Onderhoud
Welke producten/diensten biedt u aan?
Luggage4U biedt verschillende producten aan zoals trolleys, koffers, reistassen, rugzakken, sporttassen, handtassen, modetassen, schooltassen en andere kleinere lederwaren zoals riemen, portemonnees en meer.
Welke merken heeft u in uw winkel?
Luggage4u is een officiële licentiehouder met verschillende merken zoals National Geographic, Goodyear, Elle, Volkswagen, Saxoline, Saxoline Blue, 2be en andere merken.
Waar zit je fysieke winkel?
Onze Outlet Store is gevestigd in Brington Europe NV, Dorp 1, 2288 Bouwel, België
Biedt u korting aan?
Afhankelijk van de gelegenheid en het seizoen bieden wij verschillende verkoop- en kortingsbonnen aan. Volg onze sociale media-accounts om u op de hoogte te houden van de aankomende promo's
Is je producten heeft garantie?
Ja, al onze producten hebben een fabrieksgarantie van minimaal 2 jaar, die de reparatiekosten dekt voor schade voor een fabrieksfout of het vervangen van de defecte tas.
Gebruikt u gerecyclede materialen?
Ja, Luggage4U biedt verschillende producten aan die gemaakt zijn van gerecyclede Pet-flessen. Door dergelijke producten te kopen, help je de hoeveelheid plastic afval in de wereld te verminderen.